Våra ungar och andras barn

2011-02-23 @ 21:17:17 Kommentarer (1)


Lisa Olaison - vad har du gjort med mitt barn? Han ser ut som du på fyllan!


Loke har lärt sig att man ska se glad ut på bild. Så här ser han ut när han är glad.

Elis har fått för sig att man ska se galen ut på bild. Så han ser bara ut som vanligt.

Sekunden efter drog han undan storebrors ben så att denne stupade handlöst i golvet. Han fick dock en puss som tröst sedan.

Lille tjockgrisen fick sitta nakenfis på mattan i väntan på dusch och kissade inte ens. Underbarn. (jo, det kan vara så att kraven på vad som är accepterbart beteende har sänkts något genom åren...)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Önskar jag kunde säga att et går över. Men tyvärr, det gör det inte.

Jag får ta en tur till er så får Loke och jag öva upp det till fulländning!

Och kanske sprida kunskapen till de yngre också. Tänk vilka ljuvliga familjebilder ni skulle få...

Goa ungar!

2011-02-24 @ 14:16:14
URL: http://ostfronten-intetnytt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0