Mina prinsar och min hjärter kung

2011-02-06 @ 19:47:26 Kommentarer (3)


Jag har det bra, jag.
Jag har en man som jag älskar, som får det att pirra i magen och som kokar te till mig på mornarna. Som står ut med mitt humör, som möblerar om efter mina nycker och som accepterar att jag faktiskt inte varken vill eller kan hämta in ved ur vedboden eftersom det bor spindlar där.
Jag har tre söner som jag älskar, som gör mig lycklig in i märgen och som spyr på mina tröjor, torkar snor på mina byxor och häller ut mjölk på mina mattor. Som klappar mig på kinden, håller mig i handen och dregelpussar mig i hela ansiktet.
Jag hade inte kunnat önska mig bättre!

Kommentarer
Postat av: Mormor Cinna och morfar Göran

Ojojoj mormor skulle vara hos er nu, då kunde jag läsa mumintrollet för mina prinsar. Saknar er.

2011-02-07 @ 09:13:49
Postat av: Lisa

Fint ska fint ha.

Magpirret, det är det som är det som är så himla bra med dig och Petter. Och det är det som alla vill ha.

Kram på er

2011-02-09 @ 09:12:23
URL: http://ostfronten-intetnytt.blogspot.com/
Postat av: sofie

Hallå Hittade hit från Cancer tjejer vilken härlig familj du har kram

2011-02-15 @ 07:09:40
URL: http://sofieskaos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0