Tio dagar med mormor Stark

2011-04-16 @ 18:47:30 Kommentarer (2)

Förra onsdagen, den 30:e april, tog jag bort min högra njure. Underrförstått i det är att jag inte själv kan ta hand om barnen när Petter jobbar på ett par veckor. Så mamma kom hit.

Hon kom redan på lördagen och stannade i tio dagar och tog hand om barnen, mig och huset. Petter tog hand om sig själv, mig, barnen och barnen tog hand om mig. Jag tog mest tabletter.


Mormor sov uppe med ungarna och jag och Petter har sovit nere i lekrummet. Det har varit, och är fortfarande, jävligt jobbigt att höra sin son gråta och inte kunna lyfta upp honom och trösta honom men jag vet att han har varit i goda händer. Så tack mamma för att du kom och för all din hjälp. Och för att du verkligen var min Mamma med stort M när jag som mest behövde dig. Du är bäst!

Kommentarer
Postat av: mormor Cinna och morfar Göran

Älskade unge jag är alltid ditt stora M. Älskar dig

2011-04-16 @ 23:17:15
Postat av: Lisa

Åh, fint.

Du har allt finfamilj Lina, i alla led.

Stor kram på dig

2011-04-18 @ 21:57:49
URL: http://ostfronten-intetnytt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0