Hemma igen.

2011-04-10 @ 20:38:08 Kommentarer (2)

Så, nu är jag hemma igen.
Jag har ont som faan, är väldigt trött och har väl fortfarande lite svårt att fatta att jag nu har två cancerformer (cancrar?) istället för en men vi hoppas ju på  att njurcancern försvann helt och hållet vid operationen. Besked om det får vi den 18 april. Eller om det var den 19:e.

Det är oavsett vad väldigt skönt att vara hemma. Mamma har varit här i tio dagar nu och skött marktjänsten medan Petter har jobbat. Loke och Elis tajmade ju allt perfekt och kom hem från dagis med vattkoppor samma dag jag kom hem från sjukhuset, men de har klarat sig bra med bara några få prickar och nästan ingen feber så det har varit full fart i huset ändå. Elis har varit lite ledsen två nätter och kliat sig men i övrigt har det inte märkts på dem att de varit sjuka.

Jack har fyra nya tänder i överkäken på väg så han har inte heller varit på topp. Lite feber, mycket bajs och väldiga mängder skrikandet på nätterna har det varit men nu har tänderna tittat ut så det blir nog bättre framöver.

Och på det stora hela kör vi väl på att "det blir nog bättre framöver". För det blir det nog.

Kommentarer
Postat av: Anonym

En bit på vägen Skönt att du är hemma. Ta hand om dig. Du är så stark och underbar. Jag längtar och älskar dig. Kramar i massor

2011-04-11 @ 11:31:05
Postat av: Anonym

skönt att du är hemma. En bit på vägen. Du är så stark och underbar Lina. Jag saknar dig och älskar dig.

2011-04-11 @ 11:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0