Ett år med vetskapen om Jack

2010-10-27 @ 22:41:44 Kommentarer (1)


Idag är det ett år sedan vi fick veta att det bodde en liten Jack i min mage. Dock visste jag ju inte direkt att det var Jack så chocken som infann sig när det blev ett oväntat plus på stickan var ganska grov. Rent av gigantisk. Jag satt på en stol i köket och skakade på huvudet och Petter skickade mms till Åsa och Anna och var lyrisk.
Men det tog bara några timmar innan jag fattade att det var något stort på gång, att det var en liten fin lillebror i magen och chocken vändes till förväntning och sedermera lycka när han äntligen kom.

Idag är han fyra månader och 13 dagar och troligtvis den mest älskade lillebrodern i världen.

Kommentarer
Postat av: Mormor Cinna och morfar Göran

Kan man bli annat än lycklig av ett sådant kort????

2010-10-28 @ 16:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0