Lugna puckar inför jul

2010-12-14 @ 22:17:52 Kommentarer (3)

Vi var hos läkaren i torsdags, på ultraljud av ljumsken.
Det gick bra.
De hittade en körtel som var förstorad och missfärgad men de tror tillsvidare att det beror på en infektion jag fick i livmodern och njurarna efter att Jack föddes.
Ingen fara på taket så här innan jul alltså.
Och nu händer inget mer innan den 20 januari när vi ska tillbaka till Mattsson.
Både skönt och jobbigt.
Dock uppnår jag ju den aktningsvärda åldern 30 två dagar innan så vi lär väl ha annat att styra med.

Det gick bra iallafall.
Tack för att ni tänkte på oss.
Tänk gärna på cancerfonden också.


Kommentarer
Postat av: Mormor Cinna och morfar Göran

Den bästa av alla julklappar.

2010-12-15 @ 10:55:04
Postat av: Hasse

härligt!

2010-12-16 @ 00:13:14
Postat av: Kristin

Grattis till bra besked!



Jag förstod inte att du också har Mattsson som läkare. Kul! Jag känner mig alltid i så goda händer när jag träffar honom. Själv ska jag dit den 4:e januari för att se hur bra behandlingen (hyperterm perfusion) tagit. Börjar känna mig lite nervös inför det faktum att det inte ser ut som att den tagit särskilt mkt alls ännu : /



God Jul iaf, hoppas ni får en fin helg!

2010-12-19 @ 20:55:11
URL: http://littlemissred.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0