Hipphipphurra för världens bästa Åsa!

2010-08-30 @ 19:27:58 Kommentarer (1)

Kära Åsa a.k.a. Puffet,
idag blir du 29 år och vi har känt varandra i litedrygt 10 år nu i dagarna.
jag skulle kunna skriva att du är min allra bästa vän men det vore inte riktigt rätt för jag tänker inte på dig som en vän, jag tänker på dig som min syster. Du är idag så självklar i mitt liv att jag inte vet vad jag skulle göra utan dig. 

Hoppas dagen varit bra och att du vet hur mycket du betyder för oss.
Jag älskar dig, det vet du.
Puss och kram på födelsedagen!







fotografen som tog den här bilden kom fram till oss vid Domkyrkan en dag precis innan jul 2006. Jag var höggravid med Loke och mitt ena skosnöre gick upp när vi klev av spårvagnen. Du satt på knä och knöt det åt mig när hon kom fram och frågade om vi kände varandra. Vi garvade som faan och sa att, jo vi känner varandra. Det är fyra år sedan idag. Det känns som igår. Det känns också som igår som vi satt på uteserveringen på Sports i Växjö och delade vår första cigarett...

Kommentarer
Postat av: mormor

Vilka härliga kort på två härliga vänner, puss på er båda.

2010-08-31 @ 13:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0