Dagens Loke

2009-09-25 @ 22:17:50 Kommentarer (2)

Vår härlige lille son har mycket grejer för sig. Här bygger han legotorn "ända upp till himlen" och han har de senaste dagarna skaffat sig tre små möss som låtsaskompisar.
En av mössen har uppenbarligen hatt på sig. Spännande.
Häromdagen fick också den osynlige spindelmannen följa med till dagis. Tyvärr råkade jag (uppenbarligen!) klämma hans ena arm i dörren så jag fick be så hemskt mycket om ursäkt.

Inatt var Loke lite snorig och hostig. Inte mycket dock men uppenbarligen tillräckligt för imorse, när han skulle borsta tänderna sa han:

- Mamma, jag mår lite ömtåligt.

Kommentarer
Postat av: mormor

Jättefint en trappa upp, ser jättehärligt ut. Längtar att få se i verkligheten. Jag känner mig också lite ömtålig..... kram på

2009-09-25 @ 22:47:35
Postat av: Anonym

Jättefint en trappa upp, ser jättehärligt ut. Längtar att få se i verkligheten. Jag känner mig också lite ömtålig..... kram på

2009-09-25 @ 22:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0