Så var det det här med att hänga på armen...

2009-01-17 @ 22:40:02 Kommentarer (0)


Jag har alltid fått höra att jag var lat när jag var liten, att jag aldrig ville gå.

- Lina hon åkte vagn tills hon var tre år.
- Ja, hon ville minsann aldrig gå hon.
- Näe, hon skulle bara hänga på armen.

Jag brukar fråga vad det berodde på, om det var jag som krävde att få hänga på armen och åka i vagnen. Jag tror ju nämligen att det var någon som lade en god grund för den här egenheten att inte vilja gå, jag har svårt att tro att det var något jag som ettåring hade fått för mig själv. Undrar bara vem det var som gick och bar på mig hela tiden...












Dock är det inte bara mormor som har en tendens att ha Elis i famnen hela tiden. Morfar är inte helt dålig på det heller så om Elis inte kan gå när han blir stor så vet vi ju vilka vi ska skylla på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0