Mormor och morfar på besök

2009-02-15 @ 23:25:14 Kommentarer (2)


Mormor åker snart utomlands och då är det som vanligt tätt mellan besöken, telefonsamtalen och kraven på nya bilder. Undrar hur hon ska överleva tre veckor på andra sidan jordklotet...
I vilket fall som helst har de varit här i helgen. Göran var ovanligt lugn (antagligen för att han glömt våra lister hemma och därmed inte kunde pyssla med nåt i köket) och chillade mest med Elis i soffan. Mamma räddade blommor och dammsög vardagsrummet men tillbringade också en hel del tid med att bygga lego och lägga pussel med Loke. Och så klart; ge honom glass och godis. Det är lite av hennes specialitet. Så fort hon tror att jag vänder ryggen till så sticker hon åt honom ett geléhjärta. Lömskt.

Kommentarer
Postat av: mormor

Nu har det blivit en liten anka i din text, jag ger inte dina söner något utan att först fråga deras mor. Eftersom jag vet att det kan bli fel. Så härmed får jag be om en dementi, jag gav inga gelehjärtan utan tillstånd.

2009-02-16 @ 10:50:25
Postat av: sofia

hehe, du är inte den enda mormodern som gör sånt, isak har en egen låda i köket med nytt godis varje gång han kommer dit...undrar varför han inte vill äta middag hos dom...

2009-02-23 @ 20:13:07
URL: http://vinterbarngbg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0