Lyckliga barn, legobygge & traktorfärder

2009-02-10 @ 00:07:48 Kommentarer (1)



Idag var en magisk dag på byvägen; idag var dagen då Elis för första gången fick åka med på traktorn.
Loke hämtade kudden, lade den på plats och gjorde sedan en våldsam ansats att själv lyfta lillebror från babygymet till släpet.

- Men gud unge! Vad håller du på med? vrålade jag när jag såg vad han höll på med och kom springandes i högsta fart från köket dit jag blivit kommederad efter juice.
- Loke lyfta Elis! Elis åka Lokes traktor. Loke bäddat med kudde åt Elis.
- Jaa.... jaha. OK.
Sedan byggde vi världens finaste legotorn och Loke fyllde det med  specialkex, nappar och Elis strumpor,

Kommentarer
Postat av: mormor

Vilka duktiga pojkar, jag tror att de blir bönder båda två! eller arkitekter... tycker mig se dessa talanger på dagens kort. Puss på Er.

2009-02-10 @ 09:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0