Arla en morgon i Östad...

2009-04-28 @ 20:53:57 Kommentarer (2)


Elis har börjat med den charmerande ovanan att vakna lite på natten och insistera på att få komma upp och hänga lite. Som tur är, för mig, så är Petter pappaledig nu så jag kan bara pussa Elis lite på magen, vända mig om och somna om medan Petter får hasa sig upp med den lille grisen och vagga honom på axeln tills han somnar.
Ibland somnar pappa också. När jag gick till bussen kvart i sju på morgonen sov de tungt på soffan i vardagsrummet och Lokelillbus snarkade sött i sin säng.
På bussen var det en tjock 35-åring från Björboholm som snarkade och luktade tennisstrumpor. Det gick inte att jämföra.

Kommentarer
Postat av: novemberfamiljen

Vilken fiiin bild!



/Novemberfamiljen och Fotografpappan

2009-04-29 @ 20:05:23
Postat av: Fam Almgren/Stark

Hej Lina

Så fint ni bor med naturen alldeles inpå. Vilken underbar bild du fick på morgonen. Kram Anneli

2009-05-05 @ 07:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0