Bus och sov i nya sängen

2008-09-10 @ 21:55:48 Kommentarer (2)

Lillbus har inte sovit bra sen vi kom hem till Sjövik efter sommaren. Han har vaknat på nätterna av att han trasslat in sig i spjälorna i spjälsängen. Därför har hans snälla mor och far nu införskaffat en alldeles prima växasäng till sonen, komplett med drakgardiner, sänghimmel, docka, bebis, nalle och lejon.


"Ja mormor, jag vet att det ligger en strumpa under sängen. Världen går inte under för det. Fokusera på draken och min fina säng istället"


Så här ser han ut när han sover. Så söt, så söt. Pappas gamla nalle är favoriten och om han ramlar ur sängen vaknar Loke innan han ens slår i golvet. De är som tvillingsjälar. Eller nåt.

Kommentarer
Postat av: mormor

Åhhhhhhh så fin säng. (Jag såg inte strumpan) Jätte fin vagn oxå, ser lite ovan ut men jag har ju lärt mig att förstå andra ovanliga saker förrut så det går nog fortfarande, hoppas vi väl på? Åldern.....

2008-09-11 @ 09:09:51
Postat av: Farfar o Farmor

Jättefina bilder och jättebra texter det enda vi saknade är bilderna på vinbärsträdet

2008-09-11 @ 20:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0