En dag i det som en gång var vårt Göteborg

2008-11-29 @ 23:08:58 Kommentarer (0)

Nu har det snart gått ett år sen vi körde flyttlasset från Ånäsvägen de dryga 3 milen ut till Sjövik och vårt nuvarande residens. Abstinensen kommer dock tillbaka med jämna mellanrum och det vore ren lögn att påstå något annat än att vi har massiva pendlingskostnader in till Göteborg för att fika...
Dock var vi nu på jakt efter julpynt, julklappar och grymt goda lussebullar. Inget av målen blev uppfyllda, men vi hade väldigt trevligt ändå.


Nej, jag är inte gravid igen, jag har bara kass hållning, en stickad tröja som inte gillar mig och ett välgrundat hat för motion som bara toppas av min kärlek till pistageglass med ovispad grädde.


Vi var på pappas viktigaste affär och handlade lite, det var premiär för Loke på SF-bokhandeln och han verkade trivas! Bådar ju kanske inte så gott inför framtiden. Om mamma fått välja hade kanske akademibokhandeln eller tillochmed stadsbiblioteket varit mer intressant, men man får välja sina slag...

Vatten är också spännande. Speciellt om mamma säger att man inte får bada. Då blir vattnet helt otroligt fascinerande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0