Mimmi säger att de kan leva utan vatten!

2008-12-14 @ 23:39:37 Kommentarer (2)

Mimmi säger att hyacinter kan leva utan vatten, att de har allt de behöver i löken.
Jag tror att hon ljuger.  Jag grät lite när jag tog bort jorden och jag ides inte ta bort rötterna.
Jag skiter i att hon är florist och utbildad på sånt här.
Jag tror att de kommer dö. Det känns mest logiskt.
The heat is on, vem får rätt - Mimmi eller jag?

Notera pepparkakorna och ischokladen i bakgrunden. Dem har jag bakat. Båda två. Jag är jävligt vass på julgodis. (fast jag gjorde en kola förra veckan som Petter sa smakade som gammal apelsinmarmelad. Den slängde jag.)

Kommentarer
Postat av: mormor

Ledsen gumman, men Mimmi har rätt.

2008-12-15 @ 09:51:32
Postat av: Mimmi

Yup, told you so!

2008-12-16 @ 21:27:40
URL: http://novemberfamiljen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0