Fröjdhbarnen på besök - fullt hus!

2009-11-04 @ 20:29:21 Kommentarer (1)


Ja Anna, så här var det i fyra timmar. Loke gjorde grimascher åt Algot som skrek som en stucken gris.
Eller så är det så att jag verkligen ville ha ett kort på alla fyra men Algot verkligen inte, under några som helst omständigheter, vill sitta själv. Jag undrar vad det kan bero på mamma-Anna-jag-bär-min-lille-bebis-hela-tiden.

Han var faktiskt glad för det mesta. När han inte sov. Fast då var han ju faktiskt glad också.
Elis gav honom den röda bilen. Det var mycket uppskattat.

Asta läser bok för Loke. Den bokstaven på bilden heter Zebran Maja. Uppenbarligen.

Asta tränade också på att arbeta. Hon var mycket begåvad och framförallt hade hon alla de rätta verktygen; en hammare, en skruvdragare, en blå burk och en röd legobit i den blå burken. Skyddsglasögonen var givetvis pricken över i:et. Fashionabel liten donna. Söt som få.

Kommentarer
Postat av: Anna

Det känns tryggt att veta att han fick sitta i någons knä hela tiden. (Då ni inte skulle ta ett kort)

Dom ser ut att haft det bra iaf...;)

Tack för hjälpen ni är guldvärda!!

KRAM

2009-11-04 @ 22:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0