Och så var det här med TV...

2011-05-15 @ 21:43:58 Kommentarer (5)

Nu har jag gjort det, suttit på fel sida av mikrofonen och blivit något slags riksfall. Det var psykiskt ganska påfrestande men på det stora hela är jag nöjd. Göran Hägglund fick bli förnedrad och ljuga i TV. Bara det gjorde att det var värt att vara sleten och puffig i riksTV. Här finns en länk till samtliga inslag som producerades.
Vi har inte låtit ungarna se dem än, vi tänkte vänta ett tag med det. Vad vi väntar på vet jag inte riktigt, men bättre tider kanske.
Men det är ganska bra tider just nu.
Nu återstår bara att se om det blir någon förändring på socialstyrelsen. Jag gör mig inga illusioner. Men man vet aldrig.

Kommentarer
Postat av: Anderas Steiner

Nu lägger vi av med dom där missklädsamma självförebråelserna pronto! Du såg ju jättebra ut för i helvete. Du gev ett förbannat sakligt och sammanbitet intryck (konstigt vore väl annars), och förhoppningsvis kan 3:e statsmakten göra ett för en gångs skull vettigt drev av din och de andra drabbades situation. Go get ´em grrrl!



/Din allra bästaste BFF evva.

2011-05-16 @ 18:26:17
Postat av: ANDREAS Steiner

Undrar vem Anderas är? Unrsomhelst är han säkert skithet och jättebra på alla sätt.

2011-05-16 @ 18:28:16
Postat av: Andreas Steiner

Stavningen går inget vidare idag. Krossa bokstävlingarna! :-(

2011-05-16 @ 18:29:22
Postat av: Lotta

Hej!



Jag tycker att det var bra gjort av dig att berätta. Det är viktiga saker. Din berättelse fick genomslag och kan ge resultat på något sätt. Den lär också oss som lyssnar saker, som att kanske be om en second opinion på vårdcentralen, att läkare kan ha fel osv.

Tack!

2011-05-17 @ 18:57:56
Postat av: Ann-Mari ( Marias mamma)

Starkt av dig att ställa upp i TV, du var jättebra ! Och tänk att du kan vara så snygg efter allt som du gått igenom. Fantastiskt ! Njut av din "lugna period" och så får vi hoppas den varar i minst de 40 år som du vill.... Kram och skön sommar till både dig och din familj !

2011-05-17 @ 19:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0