Hipphipphurra för mig

2011-01-19 @ 21:54:16 Kommentarer (4)

jodå, nu är man över strecket och medlem i 30-klubben.
Känns väl ungefär som det gjorde förut.
Tack alla fina som gratulerade och tack till Sigge med föräldrar för de fina blommorna. Och så klart tack till Björn för surprisebesöket, du är alltid lika välkommen!

Imorgon är det dags för Sahlgrenska igen.
Vi har nu tagit beslutet att det ska gå bra. Att cancern inte ska få ta mer tid och ork än nödvändigt och att det får räcka med dåliga besked nu.
Nu hoppas vi bara att farbror doktorn förstår det också.

Och, eftersom jag blivit gammal, så har jag engagerat mig politiskt. När faan blir gammal blir han religiös säger man ju och det är väl något liknande som händer här. Nu jävlar ska det blir ordning på torpet ;)

Kommentarer
Postat av: Kristin

Grattis i efterskott! Visst är det skönt att vara över gränsen ;)



Hur gick det hos Mattsson?

2011-01-22 @ 02:16:23
URL: http://littlemissred.blogspot.com
Postat av: Anonym

Tänk att du är trettio år, jag kan fortfarande minnas när du hängde vid min tutt. Älskade Skrutta. Tiden går.

Så underbart att Mattsson kom med något positivt även om det fortfarande är många frågetecken så känns det bra att veta att du kan bli friskskriven. Det har ju ingen sagt något om till er förrut. Av hela mit hjärta hoppas jag att Petter och du nu kan se lite längre framåt än tidigare. Älskar er alla fem i familjen på Östadbyväg.



Men ojojojoj vad sjukjag varit....... feber och snorig. (Känner ända hit hur du fnyser min älskade unge) Puss

2011-01-22 @ 13:15:10
Postat av: Sandra

Grattis i efterskott!! :)

2011-01-25 @ 16:15:06
URL: http://sandragustafsson.webblogg.se/
Postat av: Majsan

Hej!



Grattis i efterskott!

Och jag önskar dig all styrka o mod att du orkar kämpa mot dina monster!



Bamsestyrkekramar!!!

2011-01-30 @ 22:44:43
URL: http://mittbarnmittbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0