Världens härligaste unge.

2010-05-07 @ 17:44:06 Kommentarer (0)


Idag är mormor här så pappa Petter passade på att klippa gräset medan hon passade Elis. Loke hjälpte pappa och gick bakom honom med sin egen klipp. Jag satt inne i soffan och hade ont i benet, som brukligt är nu för tiden. Allt blev dock mycket bättre och mycket mindre jobbigt när det helt plötsligt kom inspringandes en liten Loke med världens finaste maskros i högsta hugg.
- Här mamma, jag har plockat en maskros till dig.
Det värmer ett modershjärta. Jag fick dock inget sällskap för när jag tagit emot blomman, fått en snorig puss och förmaningar om att sätta blomman i vattnet sa han:
- Nej, nu kan jag inte stå här längre. Jag måste hjälpa pappa klippa färdigt gräset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0