Loke revolterar för första gången...

2009-10-25 @ 15:16:18 Kommentarer (1)

Melodifestivalen är en styggelse. Lilla Melodifestivalen är om möjligt ännu värre. Dock har jag blivit tvungen att acceptera att vår son är av avvikade åsikt. Han satt nämligen trollbunden framför finalen i lilla melodifestivalen och blev skogstokig när jag försökte stänga av.

Det här är en genuppsättning som absolut inte härstammar från min sida av familjen. Jag kan inte skylla på Petter heller. Men jag KAN skylla på farfar Gunnar. Det är han som orsakat detta. Vi är inte nöjda. Senast igår lullade Loke omkring här hemma och sjöng "jag är rapparen Sofia, rapparen sofia"...

Kommentarer
Postat av: Johanna (Hampus och Benjamins ömma moder)

Tihi, är det något som är viktigt här i livet är det ju musiken! FY för er som låter Loke utsättas för något så hemskt :-)

2009-10-27 @ 12:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0