Köksföljetongen - del 6

2009-01-13 @ 21:58:29 Kommentarer (1)


Ja, så var det det här köket igen. Så här ser det ut nu. Vi har inga luckor, inga socklar, inga täckskivor, inga lister, inget kakel och en obehandlad bänkskiva. Dock är det redan nu så otroligt mycket bättre än vårt gamla kök. Lite märkligt att vi stod ut så länge egentligen. Bara det faktum att vi höjde diskbänken drygt en och en halv decimeter har gjort att köket helt plötsligt inte är dvärganpassat utan utmärkt även för oss av relativt normal längd.

Det blev så fint i köket att jag tillochmed putsade upp brödrosten. Det ni!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hejsan:) Spana gärna in min blogg och missa inte min tävling där jag lottar ut presentkort på kicks:) ENJOY!



2009-01-15 @ 10:56:28
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0