Hipphipphurra för Lina också!

2009-01-18 @ 23:32:18 Kommentarer (0)

När jag fyllde 26 år låg jag på BB och var nyförlöst med Loke. Nu, när jag fyllde 28 (jäpp, det är två lååååånga år kvar till 30!) har jag både en 2-åring och en 4-månaders. Något otippat måste man väl ändå säga?

Klockan halv åtta imorse väcktes vi av skönsång från Mor och Göran. Dock vägrade Loke vakna (underbara unge!) så vi fick sova vidare tills han behagade slå upp sina blå, vilket inte blev förrän vid kvart över nio (fantastiska, underbara unge!). Sen blev det frulle!
'
När vi ätit la Loke och morfar nya favoritpusslet (tack MilleLille!).
Elis ville också hänga med morfar. Jag är dock ltie oroad över det här snuttandet på morfars knogar. Lätt att han får i sig alla sorters motoroljor, smörjmedel och drivmedel som finns och någonsin funnits...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0