Nya hjälpmedel i kampen mot Kölden

2009-02-01 @ 23:58:32 Kommentarer (4)


Jag hatar att frysa.
Mina fötter blir så kalla då.
Petter hatar när jag fryser.
För jag värmer alltid fötterna på hans ben när han sover.
Då vaknar han och blir sur.
Då säger han att jag inte får värma mig på honom.
Och då blir jag ledsen för att jag fryser om fötterna.
Då kan jag inte sova.
Då måste jag prata med Petter.
Då kan han inte somna om.
Då vill han gå upp i köket och dricka mjölk.
Jag vill inte ligga själv i sängen.
Så jag följer efter honom ut i köket.
Det är kallt på golvet i köket.
Så jag blir kall om fötterna igen.
Da capo.
All fine.

Petter tröttnade på den loopen i julas och köpte mig det finaste en kvinna kan få i kärleksgåva:
en helkroppssovsäck med vadderade fötter och vädringsluckor.
Det är kärlek.

Kommentarer
Postat av: Robert Wictorzon

Jag såg, för bara nån vecka sedan, E.T igen. Måste säga att jag får vissa flashbacks när jag ser den där dräkten..

2009-02-02 @ 07:47:47
URL: http://robertwictorzon.blogspot.com/
Postat av: Snandra

Hej min sköna!

Jag tycker mig se likheter med en groda?! Jag älska grodor o det är nog därför jag tycker så mkt om dej!!!

//S.

2009-02-02 @ 13:04:48
Postat av: Gabriella

Ha ha ha.. Verkligen apsnygg :-)

2009-02-02 @ 17:19:04
Postat av: Åsa Bys

Jag är bara rädd...

2009-02-04 @ 22:57:04
URL: http://brandtjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0