Challenge accepted!

2009-02-12 @ 23:06:57 Kommentarer (0)

Jag har blivit utmanad av kusin Linnéa att publicera den sjätte bilden i den sjätte mappen bland mina bilder. Here goes.

Den här bilden tog vi någon gång i september förra året.
Loke var drygt 10 månader och kröp på sitt alldeles säregna lilla sätt genom att sitta på ena benet och putta sig framåt med det andra.
På bilden är vi i Hedefors på Petters jobb.
Varför vi var där har jag inte en aning om, men på den tiden var vi där rätt så ofta och hälsade på.

När den här bilden togs bodde vi på Ånäsvägen i Göteborg och hade aldrig satt vår fot i Sjövik. Någon vecka senare köpte vi huset vi nu bor i.

När den här bilden togs var vi överväldigade av att se vår förstfödde lära sig stå upp och kravla fram över golvet. Ett år senare fick han en lillebror som han (nästan) själv bar hem från bilen.

Man ska skicka sånt här vidare så jag utmanar Lisa - visa vad du har i gömmorna nu fotografjävel! - och Mimmi - ok att katten är stendöd men en odöd zombiekatt funkar också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0