Kavata skor som manna från himlen

2009-04-28 @ 21:03:56 Kommentarer (3)

Idag när jag kom hem från jobbet låg det två paket på köksbänken. Petter hade behärskat sig snällt hela dagen och väntat med att slita upp dem tills jag kom hem.
Generellt brukar man ju alltid ha på känn varför man får paket. En aning om avsändaren finns ju alltid där och när man känner lite på paketet så tänker man "aaa, just det!" när man kommer på vad det är man fått, oftast för att man köpt det på tradera och sedan glömt bort det...
Så var dock inte fallet idag.
Petter och jag stod som handfallna fån och öppnade två paket med sprillans nya, jättefina kavatsandaler till pojkarna.
Loke blev helt till sig när han såg sina, för de är svarta med en liten röd racerbil på. Elis gillade att tugga på lappen på sina och kommer garanterat att ta sina första steg i just de blåa sandalerna.


Så, den självklara frågan är nu: vem är det som är så ofattbart snäll och skickar våra små älsklingsungar varsitt par kavatsandaler?
Oavsett vem du nu är; TACK!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varsågod!

Hoppas att dom skall passa.



Jag vill vara gärna vara anonym, men nöjet var helt på min sida =)

2009-04-28 @ 22:50:00
Postat av: Anonym

Varsågod!

Hoppas att dom skall passa.



Jag vill gärna vara anonym, men nöjet var helt på min sida =)

2009-04-28 @ 22:54:01
Postat av: millie

vilken söt bebi :)

2009-04-28 @ 23:02:46
URL: http://sweettastes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0