Dusch i mysbelysning

2008-11-29 @ 21:55:21 Kommentarer (1)

Jag vet inte om jag tog i lite för mycket eller vad som gick fel men när jag kopplade in en liten oskyldig julstjärna i vardagsrumsfönstret så smällde det till och blev kolsvart i badrummet. Vanligtvis är det inget problem men i detta nu så stod vår 22-månader gamle son under vattenstrålarna och fräste vatten på duschkabinens väggar.
Så, vad gör man för att hålla kvar den blöta ungen i badrummet tills proppen är bytt? Jo, man tänder den femarmade ljusstaken och skapar lite mysbelysning.

När proppen sen var bytt och ljuset kommit åter till östad byväg ville Loke inte duscha mer.
"tända ljuset mamma"
"men pappa har ju fixat. Lampan funkar igen, pappa bytte proppen som gick sönder."
"nej mamma, inte den ljuset! Tända ljuset!!!" *pekandes frenetiskt på ljusstaken*

Kommentarer
Postat av: Marriam Udén

Jag förstår Loke helt och hållet, urmysigt ju!

2008-11-30 @ 18:00:09
URL: http://www.novemberfamiljen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0