Pojken som badade i mjölk

2008-12-10 @ 21:30:32 Kommentarer (0)

Det här med amning är spännande.
Damned if you do - damned if you don't.
Redan på Lokes tid (i fordom alltså) hade jag problem med mjölkspill överallt men nu är det rent löjligt. Dels har jag haft mjölkstockning varannan vecka sedan han föddes och dels har jag nu rent löjligt mycket mjölk. Allt är helt indränkt i härsken, illaluktande mjölk och att amma offentligt är otänkbart eftersom omgivningen då troligtvis ofrivlligt skulle få en ordentlig dusch. Jobbigt som satan är det; dock är jag glad och tacksam att det funkar och att jag kan amma. Även om jag önskar ofta att jag hade varit mindre mjölkstinn!

(dock är han i gott sällskap; Elisabeth Bathory badade också i mjölk för att behålla sin skönhet.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0